Del 1 – Jonas

I første del av filmen «Etter skulen» møter me fire klassekameratar som gamar saman. Jonas leiar an i spelet, og kompisen Emil sit saman med han. Nadine og Noah sit heime hjå seg sjølv, bak kvar sin skjerm. Språket er røft. Særleg Noah får slengd kommentarar når han blir fråverande i spelet. Når Noah loggar av, blir Jonas og dei andre veldig irriterte. Dei bestemmer seg for å ikkje invitera han med på gamingkveld hjå Nadine.

Men skjøna dei eigentleg kva som hende heime hjå Noah?

Innlest lyd_bokmål
Innlest lyd_nynorsk

Oppgåver

  • 1.

    Kva skjer i filmen? Kva legg de merke til?

  • 2.

    Kan du kjenna deg igjen? Har du opplevd noko liknande?

  • 3.

    Korleis trur de Noah har det?

  • 4.

    Jonas og Emil seier at måten dei snakkar på «berre er kødd». Er det det? Er det berre kødd? Kva tenkjer de?

  • 5.

    Emil trur ikkje nokon blir leie seg når ein brukar ord som «idiot» eller «braindead». Kva trur de?

  • 6.

    Noah fortel ikkje Jonas og dei andre at han helst vil vera med å spela, men at han blir masa på av mamma. Kvifor seier han det ikkje, trur de? Kva kunne skjedd om han fortalde det?

  • 7.

    Sit saman med læringspartneren din og gå gjennom spørsmåla over saman. Har de lagt merke til det same?

  • 8.

    Fyll inn det de prata om i eit tankekart.