Ansiktsbehandling

Dette er ein demonstrasjonsfilm som viser standard prosedyre ved ansiktsbehandling.

Oppgåver

  • 1.

    Hva kartlegg ein på eit kundekort?

  • 2.

    Kvifor er kundekort viktig?

  • 3.

    På kundekortet noterer ein informasjon som er har teieplikt. Kva inneber det at ein hudpleiar har teieplikt?

  • 4.

    Beskriv kva som er hensikten med dei ulike fasane av ansiktsbehandlinga: rensing, peeling, utklemming, massasje, bruk av maske og bruk av krem?

  • 5.

    Det er viktig å utføre utklemming på riktig måte. Kom med minst 3 tips som sørger for at utklemming ikkje skader huda.

  • 6.

    Foreslå 3 ergonomiske prinsipp som bør følgjast når du utfører ansiktsbehandling.

  • 7.

    Behandlinga avsluttast gjerne med veiledning av vidare bruk av produkt. Kva bør ein slik veiledning innehalde av informasjon?

  • 8.

    Rollespeloppgåve

    Du skal utføre ansiktsbehandling på ein ny kunde og skal fylle ut kundekort. Korleis vil du gjennomføre samtalen og fylle ut kundekortet? Spel ut situasjonen som eit rollespel saman med ein medelev.

Læreplan

Hudpleie Vg2
Helsefremmende arbeid

  • gjøre rede for hudens, hårets og neglenes oppbygning og funksjon og gi eksempler på ulike behandlingsmetoder.

Kommunikasjon og samhandling

  • kommunisere med kunder og samarbeidspartnere med ulik alder, kulturtilhørighet og livssituasjon, slik at deres behov blir ivaretatt.
  • demonstrere rådgivning for kunder i behandlings- og salgssituasjoner.

Yrkesutøvelse

  • utføre hudanalyse, gjøre rede for ulike hudtyper og hudtilstander, velge ut riktige produkter og apparater og utføre ansiktsbehandlinger.
  • gjøre rede for virkningen av grunnleggende massasje og utføre massasje i ansikt og nakke ut fra hudtilstanden.
  • anvende ergonomiske prinsipper i yrkesutøvelsen.
  • beskrive hva taushetsplikt innebærer og hvilke konsekvenser dette har for yrkesutøvelsen.

Hudpleie Vg3
Helsefremmende arbeid

  • gjøre rede for hvordan huden er bygd opp og fungerer, og for normale aldersforandringer.
  • utføre forebyggende tiltak og behandling knyttet til hud, hår og negler.

Kommunikasjon og samhandling

  • veilede brukere om pleie og behandling av hud, hår og negler.
  • kommunisere med brukere med ulik bakgrunn.
  • yte service i yrkesutførelsen.
  • følge gjeldende regelverk om taushetsplikt og personvern.

Yrkesutøvelse

  • følge ergonomiske prinsipper i yrkesutførelsen.
  • vurdere hud-, hår- og neglebehandlinger og føre journal.