Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /home/u479901513/domains/kunnskapsfilm.no/public_html/wp-content/plugins/acf-vimeo-field-master/acf-vimeo-funcs.php on line 11

Velferdsteknologi

Velferdsteknologi kan hjelpe eldre med kognitiv svikt til å klare seg betre i eiga bustad. Filmen viser korleis livet til eldre kan fortone seg med teknologiske løysingar som fallalarm, GPS-sporing og informasjonsskjermer i bustaden. Den tar opp både etiske og teknologiske utfordringar. I filmen intervjuar vi tilsette i Bærum kommune som prøver ut denne teknologien, utstyrsleverandøren Abilia og SINTEF, som driv følgeforskning knytt til korleis teknologien fungerer for dei eldre.

Oppgåver

Læreplan

ToF 1

Teknologi, naturvitskap og samfunn

  • Drøfte etiske, miljømessige, kulturelle og politiske sider ved teknologisk utvikling.
  • Beskrive prinsipp og verkemåte for nokre moderne instrument i industri, helsevesen eller forskning, og gjere greie for nytten og eventuelle skadeverknader.

ToF 2

Den unge forskaren

  • Gjere greie for eit forskingsprosjekt i ei bedrift eller institusjon, og beskrive problemstillingar, organisering, måleutstyr, resultat og finansiering.

Forskning, teknologi og samfunn

  • Gjere greie for betydninga av naturvitskapleg forskning og teknologiutvikling for næringsliv og samfunn.
  • Drøfte økonomiske, miljømessige og etiske spørsmål i samband med naturvitskapleg forskning og teknologiutvikling.

Valfaget teknologi i praksis

Undersøkingar

  • Undersøkje teknologiske produkt og dei vala som er gjorde med omsyn til bruk, tekniske løysingar, funksjonalitet og design.
  • Vurdere teknologiske produkt ut frå brukartilpassing, HMS-krav og miljøtilpassing.

Valgfaget forskning i praksis

Idéutvikling

  • Delta i samtalar om eiga og andres utforsking.

Helse og oppvekstfag Vg1

Yrkesutøving

  • Drøfte korleis endringar i samfunnet påverkar yrkesutøvinga i oppvekst-, helse- og sosialsektoren.
  • Diskutere og gi døme på service, etikk og omsorg i oppvekst-, helse- og sosialsektoren.
  • Gjere greie for kvifor det er viktig med heilskapleg og tverrfagleg samarbeid, og gi døme på yrkesgrupper som er med i slikt samarbeid.